Heb je tickets besteld maar kan je ze niet meer vinden of heb je ze misschien verwijderd? Geen nood, krijgen we opgelost!
Je kunt je tickets op 2 manieren terugvinden:
1: door middel van het mailadres wat je gebruikt hebt. Op die manier kun je álle tickets terugvinden die je op dat mailadres (ooit) besteld hebt.
Maak gebruik van deze link en vul daar óf je mailadres in en klik op volgende. Je ontvang dan een mail met een link waarmee je je ticket(s) kunt terugvinden.
2: Lukt dat niet of weet je niet meer welk mailadres je gebruikt hebt dan:
- Ga naar je bank waarmee je betaald hebt
- LET OP; dit werkt alleen als je met Ideal betaald hebt!!! in alle andere gevallen neem contact op
- Daar staat een transactiebeschrijving op die er bijvoorbeeld zo uit ziet: ABCDEFGH.Z1yX
Maak gebruik van deze link en vul daar de opgezochte transactiebeschrijving in. Vervolgens krijg je een mail met de tickets van ons.
Lukt dat niet of loop je ergens tegenaan, neem contact met ons op.