Kan ik een bestelling verwijderen?

Ja, dat kan. Let op, want een bestelling annuleren betekend dat de koper dus géén gebruik meer kan maken van het ticket!

Wil je een ticket verwijderen dan vind je die instelling in de bestelling (waar ook wijzig mailadres & verstuur opnieuw te vinden is).
Heb je de bestelling gevonden dan open je deze door op het ordernummer te klikken.
Aan de rechterzijde zie je daar de gegevens van de besteller, zoals email adres en ga je iets naar beneden dan zie je de geschiedenis van de bestelling met daaronder ‘Annuleer bestelling’.

Heeft een bezoeker aangegeven niet te kunnen komen bijvoorbeeld en heeft deze geld teruggekregen (lees eerst dit onderdeel vóórdat je gaat annuleren!) dan kun je op die manier gemakkelijk de bestelling annuleren.
Klik je op de button dan krijg je nog de vraag ‘weet je het zeker’ en deze kun je altijd nog annuleren, of opslaan zodat de bestelling daadwerkelijk wordt geannuleerd.

In het overzicht zie je deze bestelling vervolgens in een rode/roze lijn staan, wat aangeeft dat de bestelling geannuleerd is.